Onsdagkväll

Kom precis hem, har varit ute på rutin med Lina. Har inte varit på vår rutin på över två veckor men nu när vädret börjar bli bättre så är det bara att sticka ut igen!

Tidigar på kvällen satt jag och mös med syrran och spelade uno (!) och åt fruksallad på balkongen, super mysigt! Äntligen börjar allt bli bra igen. Och då syftar jag såklart på vädret och hela sommarkänslan. Kommer ett till inlägg efter detta, ett "dagen tankar inlägg" låte kanske konstigt men ni fattar nära ni läser det. bye darlings! (ni får också en bild på kjolen, inte den bästa men det är en bild ;) )



Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0