School's out!

Ja, då är det sommarlov. Härligt, men känns inte riktigt som det när de regnar ute? Kul början på lovet -  tycker ni inte?
Nu har man iallafall bara 2 år kvar.. :D

Eftersom jag inte har något jobb i sommar har jag kommit på en sak som jag kommer hålla på med precis hela sommaren, kul faktiskt men det kommer bli svårt som fan men jag klarar det nog.. hoppas jag... Tyvärr, för pinsamhetens skull, berättar jag det inte än, kanske om några veckor? Hoppas ni förstår men det är inte något jätteintressant precis..

love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill veta! :D

2008-06-11 @ 11:47:10
Postat av: Fanny

är det jobbet som vi disskuterade i kungsparken?

2008-06-11 @ 12:56:22
URL: http://fannyangerborn.blogg.se/
Postat av: Malin

Nej, det är de inte.. Och jag tror att du redan vet Lina =S

2008-06-11 @ 21:57:24
URL: http://malingullianne.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0