Tankar

Vi har tur att vi bor Sverige. Jag har fått ny kjol, det gör mig glad. Det är vartm ute, det gör också mig glad. Jag är väldigt sur på en person. Jag längtar till Malin kommer hem! Jag vill se sex and the city. Jag ska se sex and the city och 20 min. Lina är konstig. Hon har fjädrar på naglarna. Och mycket smycken. Lina kommer bli kul att titta på när hon är gammal. Just det, jag måste också fixa mina naglar. Ska inte Lina svara på mitt sms? Hänger ni med? Jag vet att Lina gör det men hon är konstig. Kolla vad jag gör för dig, skriver skitkonstig bara för dig. Jag hoppas du fattade det. Jag tycker en person sminkar sig konstig.. och klär sig konstig.. Jag förstår mig inte på en viss person.. Inte en annan heller för den delen. Jag ska snart läsa klart Linda Rosings bok fast först ska jag se satc. Nu börjar jag bli tråkig.. Ska nog sluta skriva nu. Jag längtar till tis/onsdag nästa vecka! Jag tycker inte om polisen. Poliser är korkade. Och väldigt konstiga! Vad har man på sig på en rättegång? Måste man vara finklädd eller det gäller bara i filmer? Nu svara Lina på mitt sms. Nu ska jag säga till Lina att läsa min blogg men ska jag se satc, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lina

DET ÄR INTE FJÄDRAR - "Lina har mycket smycken."

trallalalalala :D

2008-06-26 @ 12:42:44

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0