Tillbaka

Hej, har nu kommit tillbaka från Burlöv och som sagt blev det en kjol som jag spanat på väldigt länge men eftersom den var lite för dyr för mig så har jag inte köpt den men nu var den på rea så det var klart att jag köpte den direkt! Tyvärr blir det ingen bild eftersom man inte kan ta bilder från ginatricot.se, väldigt störigt.. Fast jag har sett att andra gjort det så dem kanske har fattat något som inte jag gjort? Inte för det är så ovanligt..
Efter shoppingrundan blev det frukost på EH och eftersom mamma var med så sved det inte precis i plånboken ;) haha


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0