Tjuvlyssnat

Jag har en ny favoritsida! Tjuvlyssnat.se , sjukt underhållande sida där folk skickar in roliga saker som dem hört. En typisk "Lina-sida" skulle jag nog kalla det ;) Ni måste verkligen gå in och titta på den! :) Lyssna bara på det här:


Ett gäng killar ~15 sitter och försöker trycka ner varandra, och en av killarna säger saker som "men du e' en sån jävla fitta, du pallar fan inget". Efter några sådana uttryck reagerar en kvinna ~30.
Kvinnan: Vadå, gillar ni inte tjejer eller?!
Kille 1: Ööh...
Kvinna: Ja, tycker ni fitta är något dåligt kanske?
Killen: Ööh... nee?
Kvinna: Nähä, så varför kallar ni varandra fitta som något dåligt då?
Killen: Ööh...
Kvinna: Det är ju som om jag skulle sitta här och kalla er för jävla... jävla mandeltårta!

Fy fan vad jag skrattar, sånt här behövs verkligen när det är ett sånt skitväder ute! :D
love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0