Torsdag

God morgon! Eller god.. lunch? Jag måste verkligen sluta med att sova så länge - sover ju nästan bort hela dagen men sen är jag ju uppe till tre-fyra varje natt.. Måste börja ställa klockan eller något.. Fast egentligen spelar det inte så stor roll eftersom det inte är jättebra väder precis..

Läste ut Den nakna sanningen inatt faktsikt! Känns lite onödigt så här i efterhand att köpa en bok och läsa ut den på två dagar? Borde kanske stuckit till biblan och lånat den istället? Fast det gör ingenting för den var faktiskt jättebra och det var inte en sån där jobbig bok där det stod om precis allt hon varit med om utan om det som betytt mest och det som jag själv var mest intresserad av att läsa. Så om ni får chansen borde ni läsa den!

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0