Torsdag

Första dagen på sommarlovet.. yeah! Känns verkligen bra förutom att man vaknade upp med ångest, magknip och känner sig inte riktigt bra.. Så typiskt mig, jag har verkligen inte förmågan att ta det lungt, iallafall inte när jag SKA göra det.. Jag är riktigt konstig.. Men det är inte så skönt att vakna upp varje morron av att 30 byggkillar står och sjunger med till dansbands låtar och 90-tals musik. Det får en verkligen på dåligt humör. Och det är sommarlov! Jag vill sova, ta de lungt och ha en jävla massa pengar och inte bry mig ett skit om någonting. Men ingenting blir som jag vill - som alltid. Det rengar och är ett riktigt skitväder. Jag kan absolut inte slappna av. Jag har inget jobb vilket innebär inga pengar. Sen blir jag så arg att jag inte gjorde något åt mitt problem när jag f skulle gjort (det är blandannat det "problemet" jag ska fixa nu under sommaren..) Nej, nu är jag så jävla trött. Någon som vill rymma? nej, får väl hoppa in i duschen nu och sen hitta på något som får mig på andra tankar.. Ursäkta för detta urtråkiga och deprimerande inlägg.


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0