Vaaaaaaaaakna!

God morgon!
Onsdag och solen tittar fram! Känns faktiskt lite som sommarlov idag! Äntligen! Dagen började dock lite underhållande - en viss Lina kommer in skrikande på mitt rum kl. halv ett och skriker "vaaaaaaaaaaakna" och börjar ta foto! Men det är helt normalt? Nej, inte precis.. Sen var mamma snäll och att på kaffe och sen var Lina tvungen att sticka tillbaka till jobbet igen, väldigt snällt att väcka mig för att vara social en halvtimme? Jaja, det var väl lika bra!

Efter det blev det en god melonfrukost med min kära familj på balkongen :) Jag älskar melon! Den är min nya last (om man pratar som Karin..)

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0