-Jag kan vara snäll, jag lovar!

Hej Darlings!

Ännu en bra dag! Börjar bli rätt så många av dem nu för tiden - super! Kankse har något med att göra med vädret ? SOMMAR! inte mycket som hänt idag, rätt dryg dag i skolan iallfall, gick igenom betyg på engelskan - han sa att det ligger på VG+, mycket bra! :) Sen hade vi matte, men jag ock Marie satt och gjorde egna sudoko -  jag har blivit mästare på det ;).
För övrigt har man blivit haft attackerad av Fannys och Alexandras kamrer (?) eftersom Alex behöver bilder till sitt arbete...

ikväll bär det av till Lina då hon är ensam hemma så vi tre ska ha tjejkväll! Underbart! :) Får snart ticka och packa ner sov saker, ska sova där, Lina är ju mörkrädd och inte våga sova hemma själv. (host Lina kommer du ihåg i sommras när jag var hemma själv i två nätter host!)
love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0