14:27 1 Maj

Så var det första Maj, tycker första året på gymnasiet har gått skitsnabbt, känns som om det bara var två månader sen man började, men snart är skolan slut och sen är det sommar :D Sen är det bara TVÅ år kvar, helt sjukt ändå vad tiden går snabbt..

Gårdagen spenderades iallafall i Pildammsparken med mina bitches där det var överhäftiga ljus/bild spel, kändes som man var med en magisk film som Harry Potter eller något =P Skithäftigt enligt mig iallafall :) 
Där träffade vi några från Lina och Karins klass iallafall :) Efter ett tag var någon tvungen att gå på toa och vi hittade ett par buskar (a) Och helt plöstligt springer där en man förbi oss i full fart med en handväska, trevlig typ ellerhur?

Sen tog jag och Lina bussen hem, fast var inte helt säker på att vi kommit rätt först :) Sen bar det hemåt :) Trevlig kväll :) love,malin
P.S Vad är det jag ser ? Statistiken börjar sjunka lite på bloggen, dålig stil snokare.. D.S

                                               image41

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0