Baby, it's summer

image46Hallooooooooooooooo :D Är superglad idag :)
Idag är det riktigt sommar för fan :D Varit ute på varje rast och solat, härligt :) Gick tillochmed till skolan utan jacka, jag som bara hade klänning, fast den har ju lite lång i armarna ;)
Resten av dagen blir rätt så tråkig, måste plugga som fan till hygienprovet på torsdag, fick ju ig på förra.. Sen måste jag träna :O chockerande (?), jag vet, men det är sant, jag har tänkt träna! ;) Sen blir det cashmere mafia, nya favorit programmet nästan :) skriver längre inlägg sen om jag har tid :) love,malin
P.S Här får ni en sommarbild på Fanny :) D.S

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0