Burn, bitch!

Hallo Darlings :) !

Dagen började med att jag blev väckt av min kära mor, så de blev frukost på balkongen i sommarsolen, härligt! Efter det satt jag kvar på balkongen oxh stekte lite och läste en ny bok, pappas bok faktiskt. Det är inte ofta man säger så, eftersom pappa ha dyslexi, iallafall lätt form av det, så är det inte så ofta han bär ut för att köpa sig en bok men i detta fall så hände det faktisk men det kanske bara för det var en bok om något som man känner till. Iallafall så verkade de väldigt bra så jag snodde den, boken heter i allafall Svensk maffia, när jag läst klart boken kommer det nog några rader om den! :) Men nog om det när jag kom in från balkongen upptäckte jag att jag har världens fulaste solbränna. På vänster axel har jag ett skitstot vit streck av min uppvikta t-shirt och högra axel var i skugga ch är helt vit, likadant med benen men tvärtom. Och nu ser jag inte riktigt klok ut! Samma sak varje sommar, förjävligt!

På kvällen bar det av till Jenny för släktkalas :) Det var väl min lördag :) Hoppas ni har det bra :) love,malin.

P.S ursäkta för dålig "stavning" men sitter just nu vid ett jävligt dåligt tagentbord, går knappt att trycka ner hälften av bokstäverna! D.S

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0