Call me ?

Hallo Darling :)

Nu har jag äntligen gjort min jävla filmanalys! Måste bara få ner den i datan också, så nu har jag bara två saker kvar att göra :) Känns skönt :)
Imorron är det dags för danska igen, aaah! Sen har man gympa sista lektionen, är tänkt att man ska springa 5km där, hm.. not gonna happen! Kommer verkligen inte springa 5km när det är 25 grader ute och sen sista på en äcklig varm buss i en timme. Skolka från gympan? Javisst!
Var tänkt att jag skulle ut med Lina idag, men inte hörde hon av sig, jag som har saker att berätta! Jaja, eftersom jag vet att du är en trogen läsare får jag väl säga till dig här ! :) Lina, ring mig ! Gossip.. ;D Ska iallafall sätta mig coh skriva min filmanalys på datan nu, sen ska jag ner och se Sanningens ögonblick, väldigt underhållande program, tänk att det finns såna svin! Sen blir det Dirty Sexy Money :D + en banansmoothie, mys

love,malin

Kommentarer
Postat av: Amaia

Gracias! Gillar din blogg :)

2008-05-08 @ 19:05:23
URL: http://amaialayla.blogg.se/
Postat av: karin

banansmoothien nya mellanmålet? Låter mkt gott :) förlåt för innan, jag fick lite damp <3

2008-05-08 @ 20:04:18

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0