Dagen före Dagen

Jaja, imorron gäller det, in på "rehab" igen.. Vill inte men måste, kan inte fortsätta såhär, mår ju inte bra av det så jag vet inte varför jag gör det. Jag vet att ni läsare inte förstår så mycket just nu men jag lovar att berätta vad det handlar om när jag mår bättre.

Idag mår jag lite bättre, men långt ifrån bra. Jobbet i danmark har jag fortfarande inte hört någonting om. Men med min tur så kommer det väl inte gå så bra.. Men det kankse är bäst om  jag inte får jobbet så jag kan fortsätta med min plan. Jag har bestämmt mig för detta året ska jag bli lycklig, låter töntigt jag vet men det är mitt mål :) 2008 får absolut inte bli som 2007. 2007 var bland dem värsta åren jag varit med om..
2007 var året som..
-jag och mamma körde ut X antal gånger mitt i natten för att leta efter min syster.
-jag och mamma tyckte vi hörde ett våldtäcktsförsök itelefonen och sedan visade sig vara ett bråk mellan mor och son som min syster försökte stoppa.
-min farbror för andra gången åkte in i fängelse, vilket togs väldigt hårt på hela min familj. Inte minst min kusin.
- som min syster började umgås med helt fel människor och jag tappade all kontakt som jag någonsin haft med henne.
- som jag hörde i telefonen hur min syster blev brutalt misshandlad.
- som jag och pappa blev förföljda av två poliser, anledningarna kan inte skrivas här.
-  jag helt allvarligt tänkt ta mitt liv.
- jag tappa kontakten med blev flesta av mina kompisar.
-.. jag aldrig mer vill uppleva.

Därför ska jag göra allt jag kan för inte uppleva dem sakerna. Jag vet inte vad jag skulle gjort om jag inte haft min mamma och mina två bästa kompisar, Lina och Karin. Jag hoppas att ni vet hur mycket jag älskar er.

Som ni har märkt kommer min blogg nu helt ändras. Detta ska bli min dagbok. Här ska allt skrivas. Här ska jag skriva ner allt som har med hur mitt liv förändrats. För det ska det. Det bara måste.. love,malin

Kommentarer
Postat av: karin

Vi älskar dig också darling, och finns alltid här för att lyssna!

2008-05-04 @ 17:26:23
URL: http://karinwingren.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0