Det är med Raggningsrepliker

Vi har väl alla råkat ut för dåliga raggningsrepliker och uttråkad som jag är tänkte jag  skriva ner dem bästa och sämsta som jag hört -  som jag iallafall kommer på just nu! haha Enjoy!
Och dem sämsta är:
Ful är du, men mig skrämmer du inte. - Skämtar du med mig eller?
Jag är på topp, vill du ha snopp? - Svin...
Ursäkta mig, vad gör din rumpa på min hand?- Svin...
Varför är du så kräsen, när inte jag är det ? - Svin..
Och den allra sämsta som min kompis Karin har råkat ut för lyder så här: Vill du raka mig ? - Behöver jag ens säga något om den ?

Och dem bästa är:
Sover du på din mage? Inte? Kan jag få göra det? - Så otroligt gullig!
Du vet det inte än men vi kommer gifta oss. - Charmig och gullig.
Om jag skulle fråga dig om vi skulle ha sex, skulle dit svar på den frågan vara detsamma som på denna? - Lite klurig men så charmig!
Ska vi leka mamma pappa barn? Fast vi har inget barn.. Vi får väl stciak hem och göra ett! - Rolig.
Och den gulligaste/roligast just nu är:
Jag har tyvärr förlorat min oskuld, får jag ta din?

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0