Det där med Facebook

Hej Darlings!

Hoppas ni orkar höra mitt tjat! :) Men iallafall ska jag nu klaga på Facebook, så ni som gillar det borde kankse inte läsa, eller vad säger jag ? Klart ni ska läsa min blogg!
Men iallafall så handlar detta tjatet om Facebook. Det är så att jag fattar inte saken med det ? För mig känns det nästan precis som lunarstorm, fast man kan inte ens besöka varandras profiler om man inte är vän med personen ? Vad är det om liksom? Sen är det bara en massa quiz och saker man kan göra där. Är det så att jag har rätt eller är jag bara dum, för i så fall får någon ta och förklara vad det är som är så speciellt med det ?

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0