Fredag

Hejhej Darling! :)

Sommarer håller i sig, underbart! Tyvärr har jag inte varit på mitt bästa humör idag och fel personer har fått ta åt sig en massa.. förlåt!
Varit härlig skoldag; Danska- kollade på film, Yrkesteori - gjorde om mått, tog 20 sen fick vi gå, Engelska muntligt NP, tog 20 min, sen var det lunch sen matte i 30 min sen var det dags för gympa -  var tänkt att springa 5km! Precis som jag skulle lyfta på min feta röv och göra något sånt ? Nej, så jag gjorde precis som halva min klass och skolka. Lite grupptryck här?  I stället stack jag in till stan och mötte Lina, när jag väl träffade Lina kom vi på att vi hade samma kläder. Både hade vit klänning, svarta leggings, svarta skor, svarta väskor och pärlarmband, vi måste sett väldigt dumma ut..Iallafall så bestämde vi oss för att gå runt och köpa de vi var suga på och sätta oss vid kanalen och äta. För min del blev det hasselnötslatte (för er som inte smakats Waynes hasselnötslatte, gör det så fort ni får chansen, godare latte är svårt att få tag på!), fruktsallad från samma ställer och en scone från EH. Lina där emot var lite tråkig och valde cola och tahimat (det enda hon äter är thaimat och det enda hon dricker är cola zero, tråkmåns!) Efter en timme stekande och planerande om sommar bar det av till Julia och Jenny i Håkanstorp, hade nämligen lovat att passa Julia i någon timme och Lina var en ängel och följde med :)
På vägen dit mötte vi en grupp tjejer på ungefär 7 stycken som helt plöstligt peckar på Lina och säger "Där är ju Stina!" och när dem väl går förbi oss säger dem "Hej Stina" och vi som inte känner dem fortsätter att gå, dem bara "Va fan, hälsar man inte ?!" Lite så där småskumt... Har inte mycke mer att tillägga just nu, lägger in några bilder från dagen också :) love,malin♥

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0