Fredag

Så, nu har jag äntligen kommit på vad jag ska ha mig imorron, eller har vetat ett tag men inte hittat rätt liksom.. Blir iallafall silverpumps,silverleggings, vit klännig och matchande accessoarer :)

Idag blir det bara en massa hjälpande :) Ska hjälpa mamma att städa, hjälpa mamma med alla pajer(-or?) till imorron, hjälpa Mimmi med sitt hår, flytta omkring möbler och sätta allting rätt tills imorron. Jävligt jobbigt att syrran konfimeras så tidigt som kl. 12 på dagen..  Tror inte att jag hinner skriva mer i dag, vi hörs i så fall imorron :) love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0