FUCK YOU!

Hejhej Darlings :) !

Inte mycket som hänt - inte mycket att skriva om alltså.
hade betyg sncak idag i livmedel, jg kommer få betyg beroende på hur det går med nästa prov - blir alltså MVG eller VG. Känns rätt så bra där faktiskt ;)

På datan har vi arbete på powerpoint att göra. Ska handla om något man gillar, länder man vill besköka osv. Jag skriver ju såklart om min favorit serie genom tiderna - FRIENDS! :D måste även nämna att Alexandra gör sitt arbete om ingen mindre än om mig! fast hon gör det inte precis snällt om man säger så.. Min bitchiga sida, den enda sida som jag visar i skolan, kommer fram rätt så mycket. man får ju bjuda på sig själv. Det är ju mitt eget val att vara så bitchig som jag är. Det är mitt sätt att skydda mig på om man säger så - det är få människor som faktiskt känner mig för den jag verkligen är och inte bara min bitchiga sida. Så är de! men nog om det nu ;) var iallafall inne på H&M.se och beställde lite saker! Blev två par skor - ballerina (stort jävla måste!), kilklackskor (snyyyyyggt!) och två tröjor mer än så blir det inte - som alltid har man ju ont om pengar. Måste lära mig att börja skita pengar -  har hört att en del människor kan göra de ?

För övrigt är jag rätt irreterad på en person - vem tror hon/han att hon/han är?! LALLALALA - så det blir promenad senare med Lina - jävligt skönt med kvällspromenader, får lätta lite på saker och ting då! :)

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0