Give me a tat, Bitch!

Nu får jag spel här! Det var tänkt att jag skulle tatuera mig i oktober, precis när jag fyllt sexton, av samma person som håller på att tatuera min pappas rygg men precis en veckan innan åker han in. Kul! Så pappa går omkring med en halvklar tatuering och jag med ingen alls! Man gå liksom omkring och säger att man ska tatuera sig och allt sen blir det inte av, känner sig inte alls dum då? Hade ju redan varit där och bestämt allt, så allt var ju klart. och om inte det var nog så blir det ju värre nu när det är varmt ute och folk har mindre och mindre kläder på sig och fler och fler tatueringar kommer fram, det är precis som varje tatuering finns där för att reta mig. Jag kanske börjar bli psykiskt sjuk? men jag vill så gärna tatuera mig! Jag är ju pappas flicka, det där med många tatueringar går ju i släkten.. Förutom mamma, hon är feg! haha, men vem vet, jag kanske ser ut som Kat von D om några år.. love,malin


Kat von D - sjukt snygg människa.

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0