"God bless you"

Hej Darlings !

Har varit en lite konstig dag - vet inte hur jag ska förklara det bättre.
Hade matte - fick reda på resultat i NP fick ett poäng från VG, är supernöjd - förväntade mig inte så mycke..
Hygien - fick reda på provet, gick G+ - nöjd! Gick ju IG på förra ;)
Svenska - hade filmredovisning - gick superbra! :) Fast blev lite konstig stämning när jag höll på säga hora istället för prostituerad ^^
Efter skolan tog vi the sexbus och jag och adam bestämde som för att köpa Ben and Jerry glass på Hemkväll, gott. Och såklart kommer där fram en turist till oss och frågar efter Trianglen! Jag och Amdam är typ offer för såna turister? Men denna gången fick Adam sköta snacket - känner inte för att dra en till "take the sexbus", han var iallafall väldigt trevlig och efter vi (Adam) hjälp honom sa han "God bless you", trevlig snubbe ;)

När jag kom hem åkte jag och mama till B&W, köpte en tröja och lukta omkring på parfymer - vet vilken jag ska köpa nu ! :)  Fick precis sms av Lina, blir kankse en till promenad - värsta rutinen numera.

Love,malin

Kommentarer
Postat av: karin

önskar att ja kunde promenera med er!

2008-05-15 @ 19:27:25
Postat av: Lina

Vad duktig du är, jag fick också ett poäng ifrån VG i matte A. :)

2008-05-15 @ 22:12:49

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0