Har du en blogg?!

Pappa, som sitter en bit ifrån mig vid sin data, var inne på youtube och kollade på olika reklamer (gemensamt intresse? Sådan far sådan dotter..) Men iallafall gick jag dit, tryckte in min blogg och vissade han alla reklamer som jag har på min blogg. Och helt plöstligt "Men vänta. Vad är detta?" "Min blogg?" "Va? Har du en blogg?! Varför har du inte sagt det? Här kan jag ju gå in och kolla vad du har för dig.." Och nu efteråt känner jag att det kanske inte va världens smartaste att vissa sin pappa sin blogg? Hm.. Fast som tur det har vi en rätt så nära relation- eller öppen om man säger så, så jag har nog inte något att vara orolig för - än. Nu får jag väl välja mina ord i fortsättningen.. haha

love,malin




Bilden är tre år gammal!

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0