Inte utan mina silverpumps

Jag har upptäckt att hela den här veckan, varän jag gått (utanför skolan) har jag haft mina silverpumps på mig, hela tiden! Dem har liksom växt fast vid mina fötter. Det har liksom blivit sån reflex att ta på sig dem när man går ut. Tyckte de va lite konstigt. Inte för så många av er bryr er men jag tyckte de va lite lustigt. Ni vet, intresse klubben antecknar! :) Jaja, de va väl vad jag hade och säga. Ska snart kolla på sanningens ögonblick -  helt sjuk TV-serie men gud så underhållande! Den där skaddeglädjen är nästan farlig, mohaha

love,malin♥


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0