It's strange but it's true, I've fallen in love

Lööördag och det är vidrigt varmt ute, usch. Visst det är superhärligt att det äntligen är sommar men deta är lite överdrivet? Ja, jag vet -  "kräsna bitch".. Men jag är överkänslig, speciellt mot värme, kyla och ljus. Vilket förklarar varför jag är så blek. Haha

Just nu sitter jag och väntar på att det ska bli lite kallare ute så jag och Lina kan sticka iväg och hyra film och ha myskväll, det behövs verkligen - har väääldigt mycket att snacka om!


Hörs sen Darlings!


love,malin

Kommentarer
Postat av: Nanna

Tack for att du laser min blogg, din ar inte sa dum heller, jag alskar den. Tack an en gang och ta hand om dig och fortsatt skriva, for det ar du bra pa.

Kram Nanna

2008-05-31 @ 18:25:45
URL: http://nannizen.blogg.se/
Postat av: Karin

VArför kan ni inte bo här? <33 Saknar att bara kunna "gå över" och ha myskväll!

2008-05-31 @ 21:29:30

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0