Jag är bara fullmi!

HEEEEEEEEJ DARLINGS ! :D

Gårdagen var rätt kul - från och av om man säger så ;)
Kvällen började med att jag stack till Lina där vi tre (+Karin) skulle ha tjejmys :) Blev tacos och inte riktigt så klar kladdkaka med glass och lite vin (lite mer för vissa) Efter som Lina tagit tabletter så kunde hon inte dricka med mig coj Karin, men vi klarade oss utan henne -  iallafall jag. Men en viss person drack nog lite för mycket och började göra lite sådär pinsama saker som att sola kl. 11 på kvällen och duscha md kläder på. Och vid den här tidpunkten var det inte bara vi tre och tre till killar + adam i telefonen. Tyvärr Karin så finns där också ex antal bilder på dig och inspelningar! men fulla Karin är nog lite roligare än nyktar Karin - om man tar bort det med att hon slog mig.. men kvällen var iallafall rätt så kul i början innan det språrade ut lite. Lite sådär fjortisvarning? Men iallafall slutade med att vi fick i väg killarna och Karin fick lägga sig i Linas säng och jag och Lina fick sova i soffan. Tror även att vi pratade samanlagt i telefon med Adam i nästan tre timmar. Fast denna gången var det inte från min mobil som tur den! :)



love,malin


Kommentarer
Postat av: karin

Jag tycker att du överdriver en aning. Det var inte så farligt :D<3 förlåt för att jag slog dig dock (A)

2008-05-17 @ 16:55:46

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0