Jobbiga Måndag.

Hej Darlings :)

Varför ska måndagar alltid vara så jobbiga? Det är alltid så sjukt svårt att stiga upp och man får alltis skicka i väg ett sms till någon i klassen där det står "jag kommer nog lite sent, kan du säga till läraren?" Usch! Sen är jag alltid på så dåligt humör dem två första lektionerna. Blä för måndagar!

Det har iallafall varit en rätt så händelselösdag. Inte mycket som hänt, inte mycket som hörts och inte mycket som snackats. Tråkigt alltså, men det är ju måndag.
Sista lektionen var vi iallfall i köket (eller iallafall hälfen av klassen om inte mindre, resten skolkade eller hade en viktigt dejt ;) ). Vi gjorde iallafall efterrätter som vi sedan åt, så onyttigt gott! :)

Imorron gå man bara i skolan 8-10, har bara NP i matte, sen bär det av till EH för frukostdejt med mina bitches :) Var över en vecka sen vi träffades allihop :)

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0