Just fan!

Jag kom precis på att det är Mors dag på söndag! Och jag och Lina hade ju tänkt ut något vi skulle göra då men om det nu händer återstår o ser! Men vad ska man annars ge sin kära mor ? Blommer? Choklad?Frukost på sängen? En spa dag ? Jag vet absolut inte, för alla dem sakerna jag precis nämde, det är ju sånt man redan gjort, känns lite dumt om man bara ger samma saker hela tiden. Men va är det för dum dag egentligen ? "Mors dag". Det är ju precis samma sak med "Fars dag". Personligen är jag en av dem människorna som tycker det är svårt att ge bort saker, eller inte att ge bort men att hitta saker som man kan ge till ersonerna! För mig räcker det med födelsedagar och julafton, det är ju svårt nog ! Men nejdå! Det är ju inte precis som vi har någo som heter "Barns dag", eller hur? Men vi får se vad som händer, annars var ju planen att vi skulle bjuda ut våra mammor på restaurang tillsammans.. Lina och karin ni kan väl höra av er så vi kan se vad som händer ? :D

love,malin

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Ja det gäller att inte glömma den dagen nu, hihi! Ha en bra dag!

2008-05-19 @ 11:17:15
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: jespher

Godmorgon, allt väl me dig? .d

2008-05-19 @ 11:17:36
URL: http://metrobloggen.se/jespher

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0