Konfirmation

Så, nu var det äntligen över. Syrrans konfimation var nog den tråkigaste jag någonsin varit på, förlåt, men den var skit tråkig, helt sjukt.. Men hon hade ju världens tråkigaste ledare/präst också.
Allting gick i allafall bra förutom att hennes klänning hade blivit för stor! När hon väl köpte den satt den väldigt trångt så nu har hon typ småbantat i en och en halv vecka och nu var den för stor! Tur att hon inte kunde bestämma sig iaffären vilken hon ville ha och köpte två klänningar.. Bilder från konfirmationen kommer senare ;)

Just nu mår jag verkligen dåligt kan jag säga,vet inte riktigt varför, men jag får såna stunder ibland när allt bara känns bajsdåligt.. Jag måste vara sjuk i huvet? Menmen, livet går ju vidare.. BAJS! Vill inte, vill inte tillbaka till skolan, vill inte vara hemma, vill i bo i fucking Malmö, jag vill inte ha allt skit som händer omkring mig, och jag vill absolut inte känna som jag gör! Ni kanske inte fattar så mycket men för att kunna förstå något av de här måste jag dela med mig av nästan hela mitt liv och som ni säker förstår kommer de ta en jävla massa tid.. Och om jag nu delar med mig av det kommer det såra en hel del människor, inte bara min familj utan även folk som inte vet något än.. Just nu känner jag för göra an anonym blogg där jag kan skriva allt, precis allt, men då skulle jag bara må dåligt varje gång..
love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0