Kväll hos Lina

Stack till Lina inna, där drack man iskaffe och prata skit innan hennes bror kom och störde oss fast det var kul ! Han kom in med Linas klackaskor och dansa för oss (har en liten känsla av att han är gay..) men underhållande som fan var det ! :)
Efter det så ringde vi såklart till Aam, det har blivit till en rutin att ringa till Adam när man är med Lina! Men Lina var tydligen sur på Adam men ville fortfarande lyssna på allt han sa...
Efter det stack jag hem och såg Parlamentet, det är verkligen svensk humor när den är som bäst ! Sen sanningens ögonblick och nu ser jag på slutet av The Bodyguard :D Perfekt tv-kväll med andra ord!

Och idag fick jag finally mina svarta pumps av Lina ! Tack så mycket, det var på tiden ! :D

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0