LINA?!

Jag tror att alla har en sån där person i sitt liv som man inte vet vad man ska göra åt. I mitt liv är det min kära vän Lina - Lina känn dig hedrad ! ;)
Men iallafall så vet jag inte vad jag ska göra åt den här personen. Hon säger till mig att ringa när jag kommer ut ur duchen vilket jag nu gjort och så klart ringer jag henne, men är det någon som svarar? Nej! Och om man väl får tag på henne och har något viktigt att berätta så kan hon inte prata just då "Men jag ringer dig om en halvtimme, ok?" Okej Lina, och där sitter man och väntar men det ringer inte! Men när hon väl bestämmer sig för att ringa är det när man gått och lagt sig och det är dem där sekunderna precis innan man somnar, det är då hon ringer ! Så snälla Lina, SVARA I DIN TELEFON NU! Förlåt för mitt lilla PMS-utbrott ^^ Men du vet att jag älskar dig Lina :D ♥


love,malin

Kommentarer
Postat av: Karin

haha, gud vad jag känner igen mig där!

2008-05-18 @ 21:44:35

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0