L&M goes mogna ?!

Så, nu fick jag äntligen tag på min kära vän Lina :) Blir tydligen ingen promenad, hon vill hellre sitta hemma hos henne och dricka kaffe. Gullig va ? Och viktigare: moget va ? Känner verkligen att vi börjar mogna ! Tro det ellr ej, men så känns det. Om man ex tar i fredag då satt vi och åt middag och drack vitt vin, moget va ? Om man skiter i att Karin nästan drack upp allt vin och blev lite smått "bort". Men nu ska jag ta och vandra till min kära vän och dricka kaffe och säkert prata skit, okej så mogna är vi kanske inte, men det kommer säkert det också. Bye darlings

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0