Malin goes Blond

Just nu är jag så sjukt trött på allt och behöver verkligen en förändring här omkring så till att börja med ska jag färga håret. Var inne på den färg jag hade innan (En blandning som jag och mamma gjorde mellan kastajbrun och chokladbrun.) Men sen kom jag på att det inte är så smikrande mot min otroligt vita hy (måste verkligen börja sola solarium nu!) så jag bestämde mig för skaffa en hårfärg som jag inte haft på fyra år: Blont. Har aldrig färgat mitt hår blont (hade det innan men mitt hår hade tydligen tröttnat på det och blev iställer mörkare med åren..) Så på lördag eller söndag ska mamma eller Lina färga mitt hår blont så det återstår och ser om det blir bra eller inte, i värsta fall kan jag ju bara färga om det igen.. :)

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0