Måndag

Stack ner och la mig i soffan innan för att plugga, slutade ju bra, läste i 20 minuter sen somnade jag. Duktig Malin! Har en känsla av att det inte kommer gå så bra på provet på onsdag..
Men hatar sånt när man måste läsa själv, tycker det är mycket bättre när vi har instuderingsfrågor..

Ska snart ner och se American Idol sen High Chaparall sen nanna kudden, ska till skolan imorron igen, fast det är skönt att vi bara ska vara i köket :)

Just de! Jag har blivit skitduktig, eller jag var bara trött så folks tjat att jag måste använda mina glasögon annars är det mitt eget fel att jag har ont i huvet. Men iallafall så använder jag dem nu igen :) Framsteg right?




love,malin

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) bara att gå in på svt.se du har hela sommaren på dig att kolla på de avsnitten som finns av andra avenyn :p i höst kommer nya varje vecka igen.

2008-05-19 @ 20:42:22
URL: http://mariellem.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0