Mina alteregon

När personer som jag känner förklara mig säger dem att jag har olika sidor, och det säger jag själv också.. Några av dem sidorna är: den extremt bitchiga, den vanliga, den konstiga, den "nere", den som vill ha Usa-livet och den malin som vill rädda världen. Och nu ska ni får träffa Malin som vill rädda världen, eller inte riktigt, ni ska träffa Malin som blir arg av saker omkring henne (detta känns jättekonstig att skriva som sig själv i tredjeperson by the way!) saker som jag tycker är fel i samhället. Varje söndag (ska försöka så gott jag kan) så ska jag skriva om olika saker som gör mig arg, saker jag tycker är fel osv, ni kanske fattar vilken riktning jag är på väg i ? Jag hoppas att ni kommer läsa dem inläggen lika flitiig som dem andra, annars kommer jag säkert dampa på det också, haha!

love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0