Mors dag

Fast jag la in ett inlägg om mors dag glömde jag den ändå! Fan! Får väl sticka iväg och köpa en chokladask med rosett eller något? De där med "bra dotter-status" sjönk precis med 10 poäng. Ska vi väg till mormor i anderslöv snart :) Trevligt! Det var ett tag sen man fick träffa sin kära mormor.

Senar idag ska jag färga håret - blont! Börjar bli lite osäker, tänk så blir det gult eller något? Inte bra! Så om jag inte kommer till skolan imorron så har ni anledningen där ;).

Måste sticka och göra mig iordning nu - ses senare darlings! :D


love,malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag glömde dock inte bort det!:) haha

2008-05-25 @ 13:54:02

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0