Musik i bloggen

Ännu ett damp inlägg. Känns som det är det enda jag skriver nu för tiden ? Ni får iallafall säga ifrån om det blir för många dampinlägg! :) Men iallafall så kommer det ett till här, mohaha
Dagens dampämne är Musik i bloggen. Visst det är jätte trevligt att ni har musik i era bloggar och att ni delar med er av er favoritlåt för tillfället men det stör, ok? Här sitter jag och lyssnar på min ABBA-musik och helt plöstligt börjar det spela två olika låtar - hur störig som helst! Man blir ju bara irreterad och stänger ner era bloggar utan att läsa dem, det gör jag iallafall -  så om ni vill ha fler läsare måste man ju ger en blogg en chans och för att göra det så måste ni ta bort er musik!


love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0