När bloggen dör.

Hej Darlings! :)

Jag, som många fler av er där ute, läser sabinas blogg. Och precis som alla andra älskar jag skvaller, så när den här tjejen kom in i blogg världen och börja "skvallra" om andra kända bloggare blev det en perfect match! Hon kom in och gjorde det som ingen hittills gjort, något som var väldigt smart av henne, och fick tusentals läsare! Så när hon nu säger att hon ska sluta blogga blir man helt "va?". Tycker det är väldigt synd när folk vars bloggar man läser bestämmer sig för att sluta. Det blir ju en sån daglig rutin att läsa deras bloggar, ta del av deras liv osv. Visst det är ju upp till var och en men det är ändå synd. Eller har hon bara precis skapat en ny trend? Är det ute att blogga? Eller är det hetare än någonsin?

love,malin

Kommentarer
Postat av: ella

d samma=)den rosa kjolen e så söt!!ha d bra ikväll:)

2008-05-17 @ 21:51:07
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0