No life

Hej Darlings :)

Pust! Måste dra mig från datan nu känner jag.. Måste plugga till provet imorron. Måste ju plugga (=titta igenom) en sista gång innan greys, sen måste jag duscha.. Känner att det ända jag gör nu för tiden är att plugga och va i skolan, no life varning? Men först ska jag gå ner och göra mig en banansmoothie :) yummi :)

Veckans 2-do-list:
PLUGGA:
 -göra klar min svenska film analys,
-plugga till hygien som är imorron (!) (minns ni att jag fick IG på förra?)
-göra klart hotellfrågorna (fast har bara MVG-frågorna kvar.)
-göra min livsmedeluppgift,
-måste göra lite på min powerpoint presention.
-NP muntligt i engelska

image49
Fast nu ringde Lina så nu ska jag vara social innan pluggandet (kanske inte blir något pluggande ändå.. (a) )

love,malin


Kommentarer
Postat av: amanda

allt är bara plugg hela tiden!

2008-05-07 @ 22:54:43
URL: http://aliqua.blogg.se

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0