No turning back

Ja, nu sitter jag med färgen i håret oh väntar på att de ska torka, tänk så blir det inte snyggt? Eller tänk så blir det gult? Just nu känns det lite osäker det där med blont hår.. Jaja, får väl bli som det blir. Lovar att lägga in bild när det är klart. Men tänk så händer ingenting? Skulle bli riktigt arg i så fall.


Men iallafall så kom jag på en kul sak som jag tänkt göra. Veckans utmaning ska jag kalla den. Varje vecka ska jag försöka låta bli eller göra något som jag inte brukar. Och den här veckans utmaning kom jag på efter några i klassen nämde det för tryggt en vekca sen: försöka att inte vara en bitch. Känns som det börjar ganska svårt.. Men ett försök ska det iallafall bli. Önska mig lycka till - jag kommer behöva det !

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0