NP,EH & Bladins

Hallo Darlings det är Våtis här :) (Jag har lärt mig att jag kommer inte få bort den stämplen på ett tag så det är lika bra att acceptera den)

Dagen började med Nationellt prov i matte a som inte alls gick bra, fan vad jag hatar matte! Snacka om att det kommer gå dåligt för mig i tvåan när jag ska läsa matte b. Herregud, vill inte en tänka på det. Får väl ta hjälp av mina blondisar, som jag idag upptäckte att dem är rätt smarta iskolan..konstigt för dem är ju inte precis så jätte smart utanför skolan..

När jag slutade, slutade direkt efter NP, klockan 10 alltså, åkte jag till Davidshall och träffade mina blondisar/bitches och åt frukost med dem, mys! :) Sen blev det en kort promenad i stan på jakt efter en klänning till Karin. När det sen var dags för dem att åka till skolan (dem började kl. 1 idag) så bestämde dem sig för att dra med mig. Kul? Inte så jätte, mest sådär pinsamt. Men iallafall följde jag med, men det blev inte gratis - dem är nu skyldiga mig ett par svarta pumps ;) . Så nu har jag haft en timme kemi, rätt tråkigt faktiskt men deras lärare var snäll så det var OK :)
Under tiden jag var inne på Bladis (var inne på den internationella delen) måste jag säga att jag tyckte för en konstig anledning att det var läskigt att ha en massa engelskapratande 6-åringar omkring mig, kände mig av nån konstig anledning korkad omkring dem.. :$

love,malin


Kommentarer
Postat av: Karin

Visst går vi på en underbar skola? :)

2008-05-13 @ 15:48:03
Postat av: Lina

så du gillade Britta? :D

2008-05-13 @ 20:44:42

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0