Onsdag

Okej, efter lite tjat om att jag vara lite dålig på att blogga dem sista dagarna kan jag lova att jag ska försöka bättra mig på det !

Här kommer iallafall dagens update:

Vaknade 8:01 av ett sms, såklart hade jag försovit mig så jag fick springa in snabbt i duschen och sen ta bussen till skolan.
När jag väl hoppat av bussen vis studentgatan upptäckte jag att jag valt helt fel outfit. Det blåste nämligen uten vilket innebar att min klänning var all over the place. Inte så kul, speciellt om man själv, det funkar inte lika bra att skratta åt sig själv då.. Och inte nog med det så var det rätt så "djup" urigning som  två personer var på och kommentera hela tiden (host Alex, host adam) " Jasså, du kör en Gry idag.." Fattar inte problemtet, har ju haft den på mig förr? Men för en viss anledning tycker folk det är kul att reta mig? Kanske för jag blir en sån bitch mot dem tillbaka? Och vill ni veta en hemlighet? Jag har inte så mycket emot det, jag är ju fullt medveten om att jag är en bitch - det är typ mitt heltidsjobb.

Idag var det också dags för den "stora" powerpoint saken som Alexandra gjort om mig. Kan ju säga att det var rätt så pinsamt. Men man får ju bjuda på sig själv...

Ska ta och ringa Lina nu så man får dra sig ut på sin dagliga rutin :)

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0