Onsdag

Härlig dag! :) steg upp kl 8 härligt, minns inte senast jag hade en sovmorron på en skoldag :) Sen har man bara haft två "riktigta" lektioner idag, hotell och datakunskap, sen var det prov i livmedel som bara tog 10 minuter att göra, bra gick det dock inte. Typiskt, bara för det var en sånt prov som skulle avgöra mitt betyg. BAJS!

Tänkte ta och ringa Lina och se om hon ville gå på promenad med mig, känner att jag behöver få ut lite saker och snacka om en hel del.. Hon har ju inte mobil för tillfället så det går inte att få kontakt med henne när man vill...

Imorron blir det sovmorron igen, fast bara till kl. 7,så det blir en timme längre iallafall..

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0