Promenix

Hallo Darlings ! :)

var ute på en promenad med Lina :) ..och hennes hund, Sixten.
Under tiden Lina tog egofoto på sin mobil lekte jag med hennes hund -  inte så lyckat sluta med att jag råka "tappa" han så han sprang iväg. och såklart sprang jag efter utan att Lina visste något så under tiden underhöll hon sig genom att ringa till en person på min mobil - och slösa 61kr på de! LINALINALINA!
Sen stack jag hem och kolla på Desperatan , kom precis på att jag  glömde spela in Lost skit också! men nu hinner jag inte blogga mer - ska se SEX AND THE CITY ! :) <3 älskar det programmet, de och Vänner så klart ;)
På fredag blir det tjejkväll hos Lina :) Vi har kommit på att vi bara ät tre stycken -  man brukar ju alltid vara fyra? Vi får ta och ha audition (?) så vi får en till ;)

love,malin

Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha jaså:D kämpa på! hejaheja

2008-05-14 @ 22:35:50
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: audam

skäms du övet att skriva mitt namn i din blogg ellor?

2008-05-15 @ 21:16:51
Postat av: Malin

Nej, sluta nu adam! Kolla inlägget från igår där finns ditt namn typ tre gånger i det ! :O

2008-05-16 @ 15:53:41
URL: http://malingullianne.blogg.se/

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0