Rosa helikopter

Hallooooo Darlings :)
Dagen började med att jag försov mig, vaknade 20 i 8 och började 8, panik med andra ord. Upptäckte att mamma var hemma och tvingade henne att köra mig (H)
Dagen började med matte, jag fick G på NP ! :D Helt sjukt, trodde jag skulle få IG, kom på nu iefterhand hur otroligt många slarvfel jag gjorde.. Sen var det hygienprov, gick väl så där. Efter det bar det av till mediateket där några av tvåorna skulle "redovisa" sin resa till USA från i Mars. Dem hade varförsig skrivit en uppsats om miljön och hur man kan hjälpa till (om jag nu uppfattade allt rätt..) Rätt så intressant faktiskt. Tänker på att vara med och "tävla" när jag går i tvåan, det är ju aldrig fel att åka till Usa?
Efter det slutade jag :D Kom hem, kunde inte logga in på bloggen, dampade ett tag och nu är jag inne :) Nu ska jag ner och göra min filmanalys innan alla kommer hem sen hade jag tänkt belönna mig själv med en banansmoothie och steka lite på balkongen. Hääärligt, eller vad ? Har inte solat något alls under dem här sol-dagarna och idag är det fan 24 grader ute! Måste fixa bredband till min laptop också så jag kan blogga på den :)
love,malin♥

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0