Rutin

Har precis varit ute med Lina på vår dagliga rutin(=promenad) Trevligt som alltid! Och så klart var Adam med telefonvis. Mycket trevlig om dem två bara erkännde att dem faktiskt gillar varandra och inte alls är sura på varandra hela tiden! ;) (och nej, dem är inte kära, inte vad jag vet iallafall.. ;) ) Väldig skönt att inte ha något att plugga i :D Imorron börjar man 9 med att se på en film om droger i aulan som sen ska diskuteras. Får se hur det blir.

Just det ! Jag har fått ett sånt där nytt ryck. Denna gången är det en mer liten udda sak faktiskt. Mer om det när jag pratat med den tredje personen i vår lilla grupp! :)

love,malin

Kommentarer
Postat av: Lina

jag gillar inte alls Adam, vi klickar inte!

2008-05-21 @ 19:27:17
Postat av: Malin

Ni klickar visst, ni vill bara inte erkänna det (eller inte du iallafall.)

2008-05-21 @ 19:28:12
URL: http://malingullianne.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh, jag vill höra, höra!

2008-05-21 @ 19:52:44
Postat av: Malin

Och det ska du få ! :D

2008-05-21 @ 20:04:50
URL: http://malingullianne.blogg.se/
Postat av: felix

hehe så du försökte få ihop adam men du lyckades inte men ida gjorde det:P

2009-01-24 @ 23:35:03

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0