Sex and the city

image45Jag verkligen älskar sex and the city och har sett alla avsnitt tusentals gånger. Och nu längtar jag verkligen till filmen kommer. Nyfiken som jag är så kollar jag så klart på olika sidor för att se trailern och andra saker och då får jag tyvärr reda på lite fakta som jag inte ville veta förrän jag ser filmen och bara för att jävlas tänkte jag skriva hit några av sakerna (så klar inte dem riktigt stora..) så om ni inte vill veta lite om som har hänt (filmen utspelar sig 4 år in i framtiden, alltså i nuläget..) så får ni sluta läsa nu! :)
Steve är iallfall otrogen mot Miranda.
Big's och Carrie's bröllop blir inställt.
Charlotte upptäcker att hon är gravid..


Det går även rykten om att Carrie ska dö islutet efter att använt en söndrig dildo, om det är sant återstår och se, personligen tror jag inte på det ;)

Sex and the city; The movie har premiär 21 juni :)
love,malin


Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0