She will be loved

HEEEEEEEEEEEJ DARLINGS! :D

Förlåt att jag inte har skrivit idag men jag har helt enkelt ingat att skriva om..
Varit rätt lungn dag - har typ sovit bort den.. Sen har jag kollat på säsong 1 av One tree hill, jag är helt jävla besatt av den serien, inte bra alls..

Just nu stör jag mig sjuktmycke på min mobil, den funkar bara när den själv vill. Den tar emot sms när den vill ex. adam skicka sms till mig igårv vid 12 jag fick det halv 5 på morronen.. Jag menar kan det bli mer irreterande? Tänk så får man ett viktigt sms? Bimbo-stämpel varning, jag vet..
Och det är inte bara sms den tar emot när den vill utan också samtal, fick ett sms igår där det stog "tre missade samtal" utan att jag fårr några samlat överhuvudtaget och när jag ska ringa i mellanåt bryts samtalen innan nån hinner svara. Fan va underhållande...!

Ikväll blir det så klart ESC :) Får ju se hur det går för Sverige :)

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0