So not hot

Jag har upptäckt att när jag sitter på bussen tänker jag på dem konstigaste sakerna. Allt från hemliga dagdrömmar, den ni ;), till helt sjuka saker ex behöver verkligen inte nämnas.. =P Men idag tänkte jag på att negativt som har med sommaren att göra, hur tråkig är inte jag ? men bara för jävlas så ska jag dela med mig av några punkter..
- Folk raka er! Men ärligt, nu äckligt är det inte om det kommer och lägger sig en tjej en bit framför dig själv på standen och hon inte rakar sig där hon borde? Och jag pratar inte bara om dem intima delarna utan även andra kroppsdelar som benen, ingen vill ju se en hårig människa men en liten bikin, eller det är bara jag som inte vill de?

-Klä er rätt! Jag menar, det är sommar då tar man på sig tunna kläder, behåll inte era tjocktröjor på. Det finns ju inget värre än att sitta på en varm buss och det helt plötsligt sätter sig en person som bara stinker svett brevid sig.. Urk!
.. Men låt det inte gå över gränsen! Om det är något som inte går att få bort från ens hornhinna så är det ju en person som är 40+ som solar topless brevid en..

-Göm er om ni ska ha sex!  Visst det är sommar och ni är kåta, jag fattar. Men om ni nu är så kåta så ni inte kan vänta tills ni kommer hem så ni verkligen känner att ni måste ha sex utomhus så ha det där ni är säkra att ingen ser er. Det blir ju inte alls pinsamt att upptäcka någon ha sex i en buske, inte minst för dem som har själva sexet..

Nu hinner jag inte skriva mer, ska med mamma och handla mat, sen måste jag plugga, hjälp! Upptäckte att det var rätt så kul att göra såna här listor, kanske ska göra det varje vecka? :) Var tycker ni? love,malin

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul lista (:

2008-05-06 @ 18:30:06

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0