Stress

AH!!!!! Pommes! Känns som allt jag gör nu för tiden är att stressar. men jag gillar det, iallafall lite, jag är inte helt normal - jag gillar stress -  så länge det är "rätt" stress. Hänger ni med ? Jag gillar stress så länge det inte handlar om för mycket läxor och att det inte är något jag får skit av om jag inte gör det. Konstigt ?

Nu hinner jag inte med mer. Måste ner och köra middag - sa att jag ville göra det idag :) Det blir vitköttfärssås :) Superkött och inte alls så mysko som det låter. Måste göra läxa. Måste fixa naglarna och in i duschen innan kl. 20.00 när ugly Betty börjar :) Lägger in dagens också sen måste jag sticka! Bye darlings! love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0