StressPress.

Prov imorron=stress=munsår! Det slår aldrig fel liksom. Så fort jag är stressd får jag munsår, helt sjukt och väldigt jobbigt! AH!

Var iväg med Mammi och sis på burlövscentrum. Köpte ny väska, hitta inte byxorna jag letar efter. Men likabra det, måste ju spara. Har ju inget sommarjobb så det kommer bli snålt med pengar i sommar... BAJS! moget, jag vet..

Måst stick nu, måste plugga ännu mer, detta provet avgör ju om det blir ett MVG eller VG för kära Malin. Likadant med datasaken vi håller på med. STRESS! Eller snarare press? Jaja, hörs i morron :)

love,malin

Kommentarer

ORDET ÄR DITT: (Du behöver inte vara rädd för att skriva in din email, jag spamar bara när jag är extremt uttråkad!)

Vad heter du ?
Kom ihåg mig?

E-mail: (Bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0